Sunday 16 October 2011

baik aku mati.....

baik aku mati..klau aku hidup pun..menyusahkan orang je.... family aku x pernah faham keadaan aku kt sini.... aku bukannya boros sgt...makan pun 2 kali sehari je..... tu pun mkanan dh mahal giler... kakak2 aku bising... sbb aku slalu mintak duit ngan mak aku... diorg senang la.. duk umah.. balik kerja, mak aku dh beli mkanan... ade org jage lagi makan minum.. aku kt sni.. sume bende aku kne tanggung sdiri..... tu pun dorg nk bising lagi.. dh la harga mkanan naik.. duit photostat lagi... duit byar buku lagi... dorang nak aku datang sini... aku xnak pun.. diorg yg sruh aku msuk sni.. aku XNAK pun... bile jadi mcm ni.. dorg bising2... rase nk pergi jauh jer....

3 comments:

  1. be gagah my dear, u can do it !

    ReplyDelete
  2. kadang2 ia buat kita berfikir, sapa yg patut dipersalahkan. either diri kita sendiri or diorang

    ReplyDelete
  3. mungkin salah kite jgak kot... they want the best for us... just bare with it.. (pesanan utk aku sendiri)

    ReplyDelete