Saturday 1 October 2011

tiring day ever.... (=_= ")

hadduuuiii... hadduiii... hadduuuiii....
rase macam nk tercabut lutut je... busy gile2 hari ni... mule2 kena pegi "relay for life"... smpai pukul 9... then pegi latihan tarian... asyik bounce2 je.. nasib baik x jatuh peranakan i... oppss... hehehehe... yg letihnye kne ulang alik dari tempat practice tarian n dewan sbb prctice drama n tarian classhh... ayooo... pitam kt situ terus... anyway, hari ni aku dpat experience yg paling best dlam hidup aku spnjang 19 tahun... for the first time aku meniaga makan kt gerai dkat Relay For Life td... mula2 x laku sgt pun.. then kwan aq promote..baik punyaa... akhirnya ade jgak yg dtang beli... walau pun 2,3 org je.. tp aku puas..... best jgak Relay tu td.. yg penting.. dpat cuci mate.. bling2 mate aku.. hahahha...

here are some pictures at RELAY FOR LIFE 2011.... enjoy..

No comments:

Post a Comment