Sunday 18 December 2011

bila Dunia di penghujung waktu~

semalam aku ade bace paper Utusan.. ade berita pasal student tajaan Petronas, Ariff Alfian, married dgn mat salleh... curlasss uolls.. mampoo korang khwin ngan mat salleh??? Black people pun blom tentu uolls... hahahaha.. just kidding... sayang kn... orang bijak.. tp didikan agama kurang... aku pernah buat assignment psal gay marriage ni.. and due to certain things.. aku stuju jgak ngan perkhwinan tu.. tp aku 100% disagree klau orang2 Malaysia yg buat.. biaq pi la omputih ka.. jepun ka.. nk khwin sejenis.... jgn Malaysian... so.. aku rase ariff tu bukn org malaysia pertama yg berjaya mengharungkan name negara kite.. bangge x uolls???? hahahaha.... klau die khwin senyap2..aku rase x jdi mcm ni.. kecoh satu malaysia.. tu la.. mesti die pegi upload kt Facebook.. dgn status "I'm Married".. macam tu.... hahahaha.. anyway..kementerian malaysia still lagi menyiasat perkara ni... and kite just wait and see.... ape akn jd kt die ni.. kita as human being.. just same2 doa yg Tuhan bukak pintu hati die balik untk kmbali ke pankal jalan.. jgn lupe doa untuk diri sdri jugak.. kite ni pun bnyk dose jgak.. buat ketupat palas hari2.. kan~ ok la. sape nk tgok gmbar raja sehari tu tgok la kt bwah tu...
eh.. bukan die khwin ngan lelaki ke?? tu perempuan je aku tgok.. hahahaha...

awww... sweet kan.. i wish i was there.. bleh i baling telur.. hahahahahahah

anyway... gmbar ni aku ambik kt blog lain.. sorry k tuan punye blog.. aku curi gmbar hang.. hahahaha...

2 comments: