Monday 5 December 2011

Macam2

Dunia sekarang dh dilanda demam Facebook/twitter and so on... So, kali ni aku nk post psal pengguna FB yang macam2 ragam.... :

1) yang perasan cantik/hensem pdahal waruk jer.... kenape aku ckap mcm tu?? bukan sebab die slalu tukar pic or wat, tp die tuduh aku curi gmbar die... terkejut aku.. aku pun usha2 la profile.. PITAM!!! waruk uollssss... aku pun maki die balik.. hahaha.. Rasain deh....

2) Name panjang2 and pelik2.... yang ni lagi satu feeling lebih.. sume name makanan nk buat jadi name.. confirm kne pkai 2 IC klau name die ni...
mampoo korang name panjang2???? kenape x buat name Berukmonyetkera cacingsiput.......
3) status FAcebook jdi Diari hidup dorang.... sume benda dorang nk update... dah la tu... x smpai 1 minit status tu dipost dh ade status lain.... muak aku tgok muke die... bleh jd igauan ngeri...
contoh:
Gatal hidung pun nk bgtau.... sorang lagi tu cita2 nk bukak restoran.. sebab tu die post menu makanan kt situ...
actually.. bnyak lagi.. tp aku x larat nk printscreen... hahahahha.... tp ni lah manusia.. bile dh gila ngan Facebook.... haishh... dlu aku pun mcam tu.. tp xde la smpai nk post 100 status in 1 minutes kn....ok la.. daaa...

3 comments:

  1. Hahaha. Okay. Panjang giler nama. Macam mana boleh approved eh? Hahaha Yang satu tu pulak, kalau gatal sangat hidung, garuk lahhh. Apa kejadah nak post kat fb. Hahaha.

    ReplyDelete
  2. dunia nie mcm mcm sebab adanya orang yg mcm mcm dengan mcm mcm ragam :-)

    ReplyDelete
  3. dlu.. x perasan lak name panjang macam tu...

    ReplyDelete