Thursday 2 August 2012

"Cudie balik pukul bape???"

"Cudie balik pukul bape??".. soalan yang selalu ditanye oleh ank sdare aq... setiap kali die tanye tu.. aku x tau nk jawab pe... air mata bergenang je... Lately ni.. aku cepat je emo... FRUST.. sebab x dapat balik bukak puasa ngan family... Aq rindu sgt2 dekat nephew2 aku... especially Akif... He's the one the closest to me... Banyak perkara yang buat aku nk balik....

1) Dalam bulan puase ni.. aku dpat ujian dri Allah.. nenek sedara aku meninggal.. Aku rase menyesal gile x balik time mula-mula ari tu... Nenek sdare aku tu rapat jugak dengan aku... Last aku jumpe die, sihat lagi.. x pernah lupe name cucu2 die.. Cium peluk x pernah lupe setiap die jumpe aku.. How i miss that moment... Sbb tu aku rase nk balik sgt2 bulan puase ni...

2) Tahun ni sume abang2 and kakak aku balik raya umah mentua dorang.. so.. time bulan puasa je dapat gathering ramai2... tp nk buat mcm mne.. x dpat jgak balik...

so.. aku tersangat-sangat la emo sekarang... smpai hari ni aku marah kt kawan baik aku.. die senyum sbb aq bgtau x dpat balik tiket habis... tibe2 je aku marah die.. sorry kak Yong a.k.a Miss Azanee... anyway.. Sekarang dah masuk fasa kedua bulan puasa yang mana adalah untuk Keampunan... So.. to the readers.. banyakkan memohon ampun kepada Allah.. sbb pintu taubat terbukak seluas-luasnya pada bulan berkat ni...

Selamat Berpuasa semua... :'(

1 comment:

  1. Agak sentap ah aku time ko marah tu. Aku pn terus passive seharian. Sorry jugak sebab aku x faham perasaan ko time tu. Huhu.

    ReplyDelete