Sunday 5 February 2012

sikit-sikit Babi...

aku nk share satu cerita.. bout someone one who loves babi... hahahaha.. x baik btul.. nk tau knape aku ckap cmtu.. sebab klau2 ade2 yang menyakitkan hati die, or nk marah someone, or brang terjatuh je...mesti die sebut.."baaabiiii"... aku rase kalau dlam sehari tu.. klau die x sebut baaabiii x sah.. mesti aku dgar jgak... geram telinga aku dgar.. asal minat sngat ngan babi ni.. nk bela sgt ke??

aku rase la kn die ni cultural shock skit kot.. sbb dlu die skola baik2... mungkin la x pernah gune or dgar cursing words... jd.. bile masuk U... feeling nk gune tu tnggi.. pittaaamm... ade jgak assumptions mcm ni.... gune la cursing words yg lain.. oit2 tu jgak yg ko plih... (bukan nk sruh gune cursing words ke ape) variety la skit... pegi la google cursing words yg lain...fed up aku... skali lagi klau aku dgar perkataan babi tu.. aku igt aku nk bg hadiah babi jenis pot belly.. mcm dlam Farmville tu.. comel je.. gemuk je... baru ko tau... andai la sebut babi pun kne samak.. korang rase brape kali die kena samak agaknya... hahahahahahahahah... pitaaamm... kepada sesiapa yg berkenaan.. kurang2kn lah perkataan tu.... xde nye maskulin kalau ko sebut word tu.. nmpk moron lagi ade la... hehehehehe.. sorri le klau bahasa kasar.. aku x rase ko bace blog aku pun... hahahahaha...

aku nak bagi die yang ni... comel kan.. aku nk letak ribbon..pastu bg kat die... KIUT nye......

2 comments:

  1. Bhahahahaha ~ Agak2 comel lah jugak kalau letak ribbon =D Hahaha

    ReplyDelete
  2. seriously comey oit2 tu klau letak ribbon... agak montel di situ...

    ReplyDelete