Tuesday 7 February 2012

Tampar-menampar...

halo2... pa habaq uolls.... sihat je kn... ade yang kena tampar ke?? hehehe.. hari ni aku nk stoli experience aku main bola tampaq/tampor/tampar dan seadanya.. mula-mula tu tgok je org main.. x pndai la nk main2 ni... tup2 hari tu try.. trus melekat cam gam.. hahaha... first time aku try.. sume bola ke laut.. tangan aku berlubang kot... hahahaha... pstu jadi statue kt court tu.. org sume peluh2.. aku cool je.. hahahaha... skrg ni ok la skit.. sbb practice skit dn juge dgn bntuan coach(smpai skrang aku x tau name die ape)....

teringat lak aku.. zaman dlu2... mane ade aku main bola2 ni... badminton je kemahiran sukan yg aku ade.. sejak msuk IPG ni.. mcm2 game aku try.. but still.. say no to soccer... aku x pndai main yg tu.. bukan sbb i ni kurang jntan kot... hahahaha... skrg ni hbis kluar sume jntan2 aku ade... PITAAAMM... anyway..moral nya disini, kalau x pndai main.. cube2 la main.. klau kena maki pun.. korang buat je muke kiut mcm pot belly aku tu... kiut kn die.. montel je.. hahahaha....

amacam.. jantan x?? hahahah... seronok main.. smpai sun burn.. T.T

No comments:

Post a Comment