Wednesday 22 February 2012

Tak Makan Saman.. =_="

tau ke x makan saman tu ape??? klau ade yang x tau.. lpas bace post ni..mesti bleh agak mksud die ape... kt kelas aku ade la 2,3 orang yg x makan saman ni... sorang tu die kuat sgt tidur.. even time kuliah tidur je keja die.. lecturer pun x larat dh nk tegur.. dh kne gelar Hypnos pun bleh chill.. still maintain.. sah..memang x makan saman... respect la kt die... ahahaha.. yg kedua ni... x tau nk describe mcm mne.. tp die ni xde la teruk sgt pun.. tp slalu la mnyakitkan hati orang.. ambik mkanan org pun x bgtau.. klau x dtang kelas tnpa sebab pun bleh blame orang lagi.. mampoo uolls.. slah sdri slahkan org lain.. ko ckap gajah rimau pun kt die.. die still mcm tu jgak...

and the last person..is the best one... yang sorang ni.. die sgt over2 konfiden... die mmg x kesah org nk ckap ape pun kt die.. yang penting.. MAINTAIN uolls... the best annoying thing she ever had is suare bajet cute+manja+ala2 hadik2... pitam... tiap kali aku dgar die buat mcm tu.. mesti aku rase nk gi lempang muke die..like hello.. ko dh 20 ok.. bkn 2 tahun.. tahu la ank bongsu.. perlu ke buat suare manje? aku pun bongsu jgak.. xde la jd manje mcm taik cam ko tu... hazab uolls..

so.. nk dijadikan criter, sbb aku dh hangin stu bdan ngan die ni... time kelas td.. die buat la suare itik tu..

Miss *&^: can i see your phone? (muke ala2 cute+suare ala2 manja)
girl 1: no you can't...
Miss *&^: please.. i wanna see~..
Girl 1: <silent mode> (tahan geram agaknya)
aq : *&^!! stop doing dat.. its totally annoying!! (muke annoys)
Miss *&^: but i'm hungry.. i made dis soung when i drink coffee.. bla..blaa..blaa.. my friend also tell me that.. (kaitan ngan bnde tu??? kwan ko dh tegur, ko bleh x realise lagi kn... mampoo??)
aq: watever.. it still annoying... (nada yg serius+fake smile)
Miss *&^: <silent> (sentap kot..)

class ended...
Mdm Tan: i want you to do bla..bla..bla.. (to the whole class)
Miss *&^: OKAY!! (she said it proudly with that voice!! PITAAAAMM!!!!)

mampoo ko kne tegur direct pun ko still bleh buat?? ayoo... kuat btul minah ni.. mmang x makan saman... pitamm...

4 comments:

  1. Yang last t aku dengar !! Aku ape lagi, terus kepala aku ke kiri buat signal mata ngan kak sue. Bahhahaah =D

    ReplyDelete
  2. kn... lam kelas buat... setiap saat nk jd kiut.. ko x dgar lagi citer die mse main volleyball... yg tu lagi la.. FAKE sgt..

    ReplyDelete
  3. hahaa...kenal sangat...dia prnh tanya kat ak sal diri dia..ak diam je,takut dia kecik hati..

    ReplyDelete